

TOPJOB – VACATURE
Allround finance medewerker voor 24 uur per week
Locatie Nijkerk
Bedrijfsprofiel
Rhea Vendors Benelux is gevestigd in Nijkerk en is actief in de distributie van koffieautomaten en automaten voor warme en koude dranken en snacks. In Italië is het hoofdkantoor gevestigd waar tevens de productie plaats vindt. In Nijkerk werken wij met ongeveer 15 medewerkers, die hard werken, loyaal en betrokken zijn bij de organisatie. Het motto is ‘geven en nemen’: iets over hebben voor de ander om samen het doel te bereiken! Je kunt binnen dit team nog het verschil maken en toegevoegde waarde leveren als collega en werknemer. Op de locatie in Nijkerk bevindt zich, naast kantoor, ook de showrooms, de technische dienst en het logistieke centrum. Wij zijn goed bereikbaar via de A28 vanuit Amersfoort, Barneveld, Putten, Ermelo, Harderwijk, Zeewolde en directe omgeving.
Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een administratief toptalent.
In deze rol ben je medeverantwoordelijk voor het voeren van een juiste en volledige administratie van ons mooie bedrijf.
Functieomschrijving
Een beknopt overzicht van jouw werkzaamheden:
- Je controleert zowel inkomende als uitgaande facturen
- Je verwerkt bankmutaties en controleert en boekt ingekomen facturen
- Je voert het debiteurenbeheer uit
- Je maakt analyses en draagt bij aan het opstellen van rapportages
Wij willen de processen waar mogelijk verder verbeteren, ook jij draagt hier actief aan bij. Alle initiatieven voor verdere professionalisering en het verbeteren van de interne informatievoorziening worden zeer op prijs gesteld. Je krijgt volop de ruimte om te leren én met ons mee te groeien.
Je werkt vanuit het finance-team nauw samen met directie/management en overige afdelingen. Daardoor leer je ons bedrijf snel kennen en raak je betrokken bij onze internationale business.
Functie-eisen
- Relevante werkervaring in een financieel/administratieve functie
- Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding in een financieel/administratieve richting
- Kennis van en ervaring met relevante applicaties en automatiseringspakketten
- Je bent betrouwbaar, nauwkeurig en enthousiast
Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden jou een dynamische en veelzijdige baan waar je ervaring opdoet in een fijne en informele werksfeer. Je werkt samen met een ervaren finance collega, waardoor je jezelf snel kunt ontwikkelen. Je krijgt de ruimte om te leren en mee te groeien met het bedrijf in zowel salaris als taken. Nette arbeidsvoorwaarden, zoals bijvoorbeeld flexibele werktijden, 24 vakantiedagen en een bonusregeling.
Heb je interesse?
Stuur je brief met motivatie en CV en pasfoto naar:
acorporaal@rheavendors.nl t.a.v. Albert Corporaal.
Voor meer informatie over deze functie en ons bedrijf kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer: +31 (0)33 205 3030.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.