SERVICES – customer service
wij zijn er voor jou
communicatie is de sleutel

customer service

voor de lange termijn

De Customer Care medewerkers van Rheavendors begrijpen het belang van verschillen in technische compatibiliteit, bedrijfsvoering en culturele gewoontes van onze internationale klanten. Problemen met installatie, storingen, hardware en software upgrades en maatwerk worden behandeld door medewerkers die tijdig en geïnformeerde feedback geven. Zo kunnen zelfs de meest specifieke en complexe problemen efficiënt worden opgelost.

Communicatie is key, daarom reageren wij altijd direct per telefoon, fax, email of via onze optionele tm-on remote assistance software. Via deze software kunnen onze monteurs op afstand toegang krijgen tot jouw machines.

Om problemen te voorkomen zijn onze Customer Care medewerkers al beschikbaar voor klanten tijdens de pre-sale fase. Door kennis van de specifieke wensen van de klant kunnen zij de machines optimaal configureren. Rheavendors stelt luisteren hoog in het vaandel. Wij begrijpen dat hoe meer we weten van onze klant, des te beter wij hen kunnen helpen met het effectief en efficiënt runnen van hun geautomatiseerde retail.

Contact
Rhea Vendors Benelux B.V.
Bezembinder 10
3861 SL Nijkerk, Nederland
Phone: +31 (0)33 205 3030
site map
Back to top